Emily i PS

I går lavede Emily et indlæg med sit super fine søndags outfit, hvor hun bl.a. havde vores nye nederdel på :) Som Emily også skriver, var det bare den varmeste dag (her fristes jeg til at skrive EVER, men det er jo nok lidt en tilsnigelse) hatten af til Emily som nåede pænt meget den dag. Personligt nåede jeg kun de ca. 200 meter fra sofaen og ned til EMPIRE bio - primært pga. deres aircondition ;)
I kan se mange flere billeder i Emilys indlæg lige her. Og nederdelen findes lige her.
Yesterday Emily published a post with her Sunday outfit where she was wearing our new skirt :)
You can see a lot more photos in Emily's post right here. And you can find the skirt here.
Skrevet d. 05.08.2014 12:14
