Forside » Blog » Arkiv » April 2014

Camille i PS

  

  

Camille fra Clamour4Glamour har på det sidste haft et par outfits på, hvor hun har stylet vores grå cashmere cardigan rigtig fint :) Da vi i sin tid besluttede os for at lave en cardigan i cashmere, synes vi, det var meget sjovt at lege lidt med knapperne, da det typisk er sådan en ting, som er lidt kedeligt på de fleste basic cardigans. Camille har også en af vores nye nederdele på i et af indlæggene. Det er den hvide pencil nederdel med trevler, som også fås i mange andre farver.

Du kan finde Camilles indlæg og flere billeder lige her og her.

Billederne er lånt fra Clamour4Glamour.


Camille from Clamour4Glamour has been wearing a few outfits lately with our grey cashmere cardigan :) A while back when we decided to make a cashmere cardigan we wanted to play a bit with the buttons since these do tend to be a bit doll on most basic cardigans. Camille is also wearing one of our new skirts in one of the posts. The skirt comes in many different colours, find it here.

You can find Camille's posts and more photos right here and here.

The photos are borrowed from Clamour4Glamour.

 

Skrevet d. 28.04.2014 15:33

New arrivals

Så er der igen kommet lidt nyt på shoppen. Formen er ligesom vores basic pencil skirt, men i lidt nye kvaliteter og farver :)

Du kan finde nederdelene lige her


We have just added a few new styles to the shop. The shape is like our basic pencil skirt, but in new qualities and colours :)

You can find the skirts right here

 

Skrevet d. 23.04.2014 14:33

London

  

                                 Victoria Park                                                                            Ladurée

  

                       View from Boundary Rooftop                                                                Liberty

Før Påske var vi lige en tur i London - Undskyld, er sindssyg dårlig til at huske at få taget billeder, derfor ender det ofte med at jeg har rigtig mange billeder af meget få steder :) - som fremstår temmelig tydeligt af nedenstående billeder, som jeg tog, da vi var på Duck & Waffle, som ligger på 40. etage med en fantastisk udsigt over London. 

Det var ikke fordi vi havde så mange faste planer, men vi nåede jo selvfølgelig at besøge diverse stormagasiner - Selvom udvalget måske nok er større andre steder, er og bliver Liberty mit yndlings :)

Et lille tip: Hvis du kan lide lobster rolls, burde du prøve Burger & Lobster - ligger efterhånden mange steder i London - helt klart den bedste lobster roll, jeg har smagt. 

  

  

Just before Easter we took a trip to London - I'm sorry, I am insanely bad at remembering to take pictures, so I often end up with a lot of pictures of very few places :) - which is quite evident from the pictures below, which I took when we were at Duck & Waffle, which is located on the 40th floor with stunning views of London.

We didn't have many plans, but we did of course visit the different department stores - Although the selection may well be greater elsewhere, Liberty will always be my favorite :)

A small tip: If you like lobster rolls, you should try Burger & Lobster - located many places in London - clearly the best lobster roll I've tasted.

 

Skrevet d. 21.04.2014 12:15