Beanie
Vi har foreløbig kun packshots af vores nye beanie/hue, hvor den ligger fladt, men prøv lige at se, hvor fin den ser ud på Camille :) Vi har lånt billedet fra Clamour4Glamour, og man kan se lidt flere billeder her.
Skrevet d. 11.11.2014 14:09
Vi har foreløbig kun packshots af vores nye beanie/hue, hvor den ligger fladt, men prøv lige at se, hvor fin den ser ud på Camille :) Vi har lånt billedet fra Clamour4Glamour, og man kan se lidt flere billeder her.
Skrevet d. 11.11.2014 14:09